Van bontjas naar bikini - Reisverslag uit Westerbork, Nederland van Marjolein Bos - WaarBenJij.nu Van bontjas naar bikini - Reisverslag uit Westerbork, Nederland van Marjolein Bos - WaarBenJij.nu

Van bontjas naar bikini

Door: Marjolein

Blijf op de hoogte en volg Marjolein

03 Februari 2012 | Nederland, Westerbork

Sawadee kha!

Tot zover overigens mijn Thai! Het is een vreemde situatie; ik zit op een pakketje te wachten met een bikini en een dunne broek, terwijl ik straks als een Eskimo naar buiten moet om de kou (en sneeuw!) te trotseren.
Ik zit erover te denken of ik vanavond nog kan schaatsen & hoeveel broeken/leggings ik dan aan moet om niet te bevriezen. Maar ook vraag ik me af of ik wel genoeg bikini's mee heb & of mijn zonnebrand wel sterk genoeg is...

Dinsdag is het dan zover; Anniek & ik gaan samen 6 maanden reizen door Zuidoost-Azië! Dinsdag vliegen we om half 9 's avonds naar Bangkok, met een tussenstop in Dubai. Als alles goed verloopt, zijn we rond 18.40 plaatselijke tijd in Bangkok.

Vanuit Bangkok gaan we 6 maanden reizen door Thailand, Laos, Cambodja, Vietnam, Filipijnen, Maleisië & Indonesië. Er staat nog niks vast, het enige waar we rekening mee moeten houden is de vlucht terug naar Nederland op 7 augustus.

Via deze site kunnen jullie mijn/onze avonturen volgen, compleet met foto's.

Liefs,
Marjolein


  • 03 Februari 2012 - 09:45

    Anniek:

    Joehoeeee :)!

  • 03 Februari 2012 - 11:00

    Maaik:

    Jaloers! Ontzettend jaloers! (uitzicht hier is sneeuw)

  • 03 Februari 2012 - 11:09

    Aafke:

    Heerlijk contrast!!! Geniet met volle teugen van het feit dat je nu van beide kanten van het weer optimaal gebruik kan maken. Dus ik zeg: vanavond schaatsen!!! :)
    We zien je zondag nog maar Dennis en ik wensen je alvast heeeeeeeeeeeel veel plezier!!! Voorzichtig zijn en geen aapjes aaien! ;) xx

  • 03 Februari 2012 - 14:20

    Irene:

    Heerlijk vooruitzicht budsie!!! Ik ben jaloers, ik ga de kou weer in haha!

    Heeeeel veel plezier en vooral lekker genieten van alles, voor je het weet is het weer voorbij!

    Besos!

  • 03 Februari 2012 - 18:44

    Anita:

    Wat onwijs gaaf!! Veel plezier, geniet van ieder moment!!!

  • 05 Februari 2012 - 13:04

    Jolan.:

    Veel plezier schatje! :-)

  • 07 Februari 2012 - 10:42

    Tom:

    Ey Mayo

    Als het goed is zit je nu lekker te klieren met de walkie talkies, dat zal een mooie drukke boel zijn ;-) nogmaals goede reis.

    Grt. Tom en Simone

    P.s was zondag weer een ouderwets gezellig "slim" feestje

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marjolein

Actief sinds 02 Sept. 2009
Verslag gelezen: 288
Totaal aantal bezoekers 24215

Voorgaande reizen:

14 Februari 2012 - 07 Augustus 2012

Backpacken door Zuidoost-Azië

27 Augustus 2009 - 01 Juli 2010

Mijn eerste reis

Landen bezocht: