Toch nog een weekje met bontjas - Reisverslag uit Westerbork, Nederland van Marjolein Bos - WaarBenJij.nu Toch nog een weekje met bontjas - Reisverslag uit Westerbork, Nederland van Marjolein Bos - WaarBenJij.nu

Toch nog een weekje met bontjas

Door: Marjolein

Blijf op de hoogte en volg Marjolein

07 Februari 2012 | Nederland, Westerbork

Het was de bedoeling dat Anniek en ik nu onderweg waren naar Düsseldorf om vanavond op het vliegtuig te stappen naar Bangkok. Helaas loopt het iets anders.

Anniek is gister wakker geworden met een zware griep. Op aanraden van de dokter hebben we besloten om niet te gaan vliegen vandaag.

Gelukkig hadden we de tickets in een boeking geboekt, zodat de annuleringsverzekering ook mijn extra kosten gaat vergoeden.

Na een hoop bellen en formulieren invullen is er een nieuwe vlucht geboekt! We vliegen volgende week dinsdag, wederom vanaf Düsseldorf.

Nog een weekje langer in de kou, maar volgende week dinsdag is het dan echt zover; dan begint onze reis!

• 14 Februari 2012 - 11:29

Johann Van Den H:

Als het goed is gaan jullie vandaag vertrekken. Natuurlijk gaat het deze keer goed en wens ik jullie alle plezier van de wereld!