Vierendertigste dienst, voetbal & riviertocht! - Reisverslag uit Argentat, Frankrijk van Marjolein Bos - WaarBenJij.nu Vierendertigste dienst, voetbal & riviertocht! - Reisverslag uit Argentat, Frankrijk van Marjolein Bos - WaarBenJij.nu

Vierendertigste dienst, voetbal & riviertocht!

Door: Marjolein

Blijf op de hoogte en volg Marjolein

18 Juni 2010 | Frankrijk, Argentat

Het uit bed komen 's ochtends voor een dienst wordt steeds lastiger, maar het lukt gelukkig nog steeds. Vrijdag weer in dienst. Aangezien Rens geen rijbewijs heeft, mocht ik boodschappen doen 's middags. Wat een straf. Ik had inderdaad veel liever in de stromende regen buiten geklust. 's Avonds had ik de eindevaluatie met Michel, het was erg uitgebreid, waardoor ik om half twee mijn bed maar eens opzocht.
Zaterdag gingen we sporten & ja hoor, wéér een coopertest. Gelukkig wel mijn afstand verbeterd. Daarna weer rugbyen. Erg leuk met een groep zonder al te veel inzicht. 's Avonds na het eten nog even gebasketbald buiten, wat een sportiviteit toch weer.
Zondag was het tijd voor het hoogtepunt van de dienst; de riviertocht! Aangezien ik de vorige keer eerder moest afhaken vanwege een geblesseerde jongere, wilde ik nu koste was het kost wel de toch afmaken. Dit heb ik dan ook gedaan. De obstakels die ik de vorige keer had gemist, waren enorm leuk om te doen. Eerst door een rotsspleet naar boven klimmen, bij de eerste poging lag ik ernaast haha. Daarna op een boomstam omhoog klimmen. & de laatste, tevens de leukste, tegen een watervalletje schuin omhoog klimmen, dan onder een andere waterval door & dan op een rots klimmen. Ik had de eer om als eerste te gaan, twee keer naar beneden gekletterd, heerlijk in het ijskoude water. Daarna alle jongeren naar boven geholpen. Tot slot nog een klein stukje zwemmen & de tocht zat er alweer op.
Maandag werd ik ziek wakker, na het ochtendritueel ben ik thuis afgezet, waar ik lekker in bed ben gekropen.

Dinsdag had ik eindgesprek van supervisie, afgesloten met een 7.5. Daarna niet veel gedaan, beetje het WK gevolgd, veel geslapen.
Woensdag even naar Tulle geweest, daarna in de kroeg voetbal gekeken.
Donderdag weer een eindevaluatie, dit keer met de directeur. Daarna nog even met het onderzoek bezig geweest, met de hele groep gegeten & weer naar de kroeg, les bleus moesten spelen. Helaas helaas, verloren met 2-0. Daarna nog lang blijven hangen in de kroeg.
Vrijdag weinig gedaan, lekker uitgeslapen.

Morgen weer in dienst, alleen zaterdag & zondag. Mijn laatste dagen op de Time Out. Toch wel vreemd, na tien maanden vrijwel continu te hebben gewerkt. Maar ik ben ook wel blij dat het erop zit, lekker weer naar iedereen toe in Nederland!

  • 21 Juni 2010 - 09:46

    Marnix:

    Zo.... al weer 't laatste verhaal dunkt mij zo ;).

    Ook je Frans bijgespijkerd?

    Bis spater! x

  • 21 Juni 2010 - 12:00

    Uuf:

    jahaaaa weer op naar nederland! eindelijk weer naar je familie en.... JE VRIENDINNETJES DIE JOU ONTZETTEND MISSEN EN DIE HEEL ERG BLIJ ZIJN DAT JE BIJNA TERUG BENT! :D

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marjolein

Actief sinds 02 Sept. 2009
Verslag gelezen: 206
Totaal aantal bezoekers 24216

Voorgaande reizen:

14 Februari 2012 - 07 Augustus 2012

Backpacken door Zuidoost-Azië

27 Augustus 2009 - 01 Juli 2010

Mijn eerste reis

Landen bezocht: