Vijfentwintigste dienst, zomer & lintjes - Reisverslag uit Argentat, Frankrijk van Marjolein Bos - WaarBenJij.nu Vijfentwintigste dienst, zomer & lintjes - Reisverslag uit Argentat, Frankrijk van Marjolein Bos - WaarBenJij.nu

Vijfentwintigste dienst, zomer & lintjes

Door: Marjolein

Blijf op de hoogte en volg Marjolein

07 April 2010 | Frankrijk, Argentat

Woensdag reden Irene & ik naar de Time Out, toen we een bekend Nederlands busje zagen. Hierin zaten de vier vertrekkende jongeren. Gelukkig zag de bestuurder ons ook, zodat we de jongeren nog even konden zien. Hierna door naar de Time Out, waar op het moment dus maar 3 jongeren zitten. Erg rustig, vooral met 3 begeleiders... 's Ochtends heb ik de dierentaak uitgelegd aan een jongere, hij heeft gelijk kennis gemaakt met Calimero.
's Middags heb ik 'mijn' project afgemaakt met een jongere, de trap buiten. Het ligt weer helemaal stevig & kan weer een aantal jaren mee.
Donderdag had de andere nieuwe jongere de dierentaak. Hij heeft zich de helft van de tijd achter mij verscholen, wat een held haha. 's Middags gingen we buiten de deur klussen, lekker in het zonnetje op een camping langs de rivier. Dit zodat we straks als het weer nog beter wordt, kano's kunnen lenen.
Vrijdag was het weer overdracht. 's Middags ging ik samen met een jongere boodschappen doen. Verder was er weinig speciaals die dag.
Zaterdag was het weer tijd voor sport. We gingen een moerastocht doen. Ik liep op een gegeven moment voorop, bijna was ik door alle plassen heen, maar natuurlijk ga ik nog even languit onderuit midden in een plas. Met als gevolg een knie die elke dag een andere kleur aanneemt. Daarna nog door de modder getijgerd, door de rivier gelopen, waar uiteraard mijn enkel weer half vast kwam te zitten tussen de stenen. Na de tocht nog een sprintje terug naar de Time Out gerend met een jongere & daarna heerlijk douchen.

Zondag kwamen we uit dienst, die dag weinig gedaan. Nog even met mijn vader geskyped, die zit op het moment voor een week in China. Jaloers!

Maandag wederom niks gedaan, het bevalt me wel.

Dinsdag even langs de jongens geweest, het was hier volgens dat groen knipperende kruis bij de pharmacie 25,5 graden. Heerlijk. Nog een klein rondje hardgelopen & daarna naar Tivoli, Champions League wederom. Daarna nog een afterparty bij de jongens thuis, met foute hits uit de jaren 90.

Woensdag weer een rustig dagje. Eerst lekker uitgeslapen, daarna het huis wat netjes gemaakt. & nu nog even relaxen. Misschien vanavond nog even naar Tivoli, er is weer een Champions League wedstrijd.

Verder ben ik al druk dingen aan het plannen voor als ik terug ben in Nederland. De eerste concerten, festivals, feestjes, dates staan al in mijn agenda.

Mijn vader heeft een lintje gekregen, dus ik verwacht dat we binnenkort bij de koningin op visite kunnen. Nu ik nog.

  • 09 April 2010 - 12:05

    Uuf:

    25,5 graden, wat HEERLIJK! ik wil wel met je ruilen hoor, hehe. en dat lintje voor jou komt vast goed, dat heb je wel verdiend na 10 dagen tussen de jongeren, beesten, moerassen en bergen! en voor de afvalrace natuurlijk ;)

    lebbers en mis je!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marjolein

Actief sinds 02 Sept. 2009
Verslag gelezen: 174
Totaal aantal bezoekers 24218

Voorgaande reizen:

14 Februari 2012 - 07 Augustus 2012

Backpacken door Zuidoost-Azië

27 Augustus 2009 - 01 Juli 2010

Mijn eerste reis

Landen bezocht: